Direktlänk till inlägg 25 juli 2019

Reflektioner

Av Mia - 25 juli 2019 06:50

God morgon!
Det blev ca 4 timmars sömn, men det är icke att förakta det inte. Ibland får man vara glad för det lilla.

Sängen är fantastisk skön för att vara en säng i ett hotellrum. Nu kanske jag låter som en expert och det är jag ju inte, men jag vill tro att vem som kan tala om, om man tycker en säng är skön eller inte. För mig är den lagom hård, jag har inte ont i ryggen efter mina visserligen få timmar etc. Hela hotellet känns som en husvagn med flera rum. Det är väldigt plastigt!! Rummet kostade ca 750kr för ett dubbelrum, men frukost ingick inte.....
Och jag är hungrig, jag saknar de jag älskar och min telefon håller på att ge upp. Jag har två bananer kvar och en massa resorb, jag chattar med de jag älskar och jag måste ladda mobilen stup i kvarten,

Idag kommer vi köra genom Luxemburg. Jag har aldrig gjort det tidigare och jag hoppas vi kan stanna till, känna marken för en kort sekund.

Danskarna har verkligen tagit detta med spartider på allvar. Att måla på vägarna istället för att sätta upp skyltar bör ju spara en hel del!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 15 oktober 2019 19:47


Jag äter själv upp orden jag skrev tidigare om hösten. Den är bara så mörk just nu. Mörkt, blött och på många ställen färglös. Jag tror att som man mår, så ser man kanske också? Lite dystert kanske, men jag funderar...hahaha. Jag roar mig med att tän...

Av Mia - 7 oktober 2019 18:03

Jag kände bara hur jag stelnade till när jag fick se orden. Mina första tankar va: Hur fan kan du med? DU! Som hotade med att om jag inte log på julaftons sammankomst skulle lämna mig. DU som tydligt sa till mig att min närvaro på arbetsplatsen inte ...

Av Mia - 2 oktober 2019 17:04

Jag går en utbildning som heter systematisk uppföljning via Högskolan Väst. ?Ja, men hur svårt ska det va?, tänkte jag när jag anmälde mig till denna utbildning som löper över hela hösten och är klar 20 dec. 2019. Första tillfället var den 13 sept. O...

Av Mia - 1 oktober 2019 17:20

Oktober är här. Ja det är verkligen ingen idé att tro att det går att hindra årstiderna sina närvaron... Det som är gjort är gjort och det är bara att blicka frammåt..eller?   Har ju hört det länge...att man ska inte ångra något. Fast ändå vill t...

Av Mia - 1 augusti 2019 23:41

I morse åkte vi iväg kl 05:00. Målet va flygning. Det va vindstilla och lite lätt småkyligt för att ha varit 30-40 grader tidigare i veckan. Det är som att så fort det blir augusti blir det höst- märkligt. Vi va full ballong. Fem med piloten Kenne...

Ovido - Quiz & Flashcards